Preskoči na vsebino
08. januar 2023 ― Čas branja: 6 min.

Tonka Ferlež, zavarovalna zastopnica

Tonka je iskrena, delovna, pozitivna, zgovorna in rada pomaga drugim, seveda če želijo. Je zanesljiva in to kar se ji naroči, tudi naredi. Ima super moža, dva čudovita otroka in dva vnuka, ki sta največja angela za sproščanje.

 

Kateri trije pridevniki vas najbolje opisujejo in zakaj?

Poštena- pomeni, da si želim biti z nekom povezan, držim besedo in storim kar si rečem, tako dobim zaupanje stranke, saj vedo, da se lahko name zanesejo in si želijo biti v moji bližini.

Odgovornost - znam sprejeti posledice lastnih dejanj, opravljam naloge po svojih najboljših sposobnostih in nato stojim za njimi. Torej v veliki meri poznam svoje odgovornosti do drugih, ter prizadevanje, da bi te obveznosti izpolnila.

Prijazna - vse moje besede imajo vpliv na nas in našo okolico, pogled, nasmeh, stisk roke. Prijazna dejanja so nekaj, česar smo vsi zmožni, s tem povečamo občutek lastne vrednosti. Torej, da sem poštena, odgovorna, prijazna do drugih, moram biti najprej sama do sebe.

Kako se je odvijala vaša osebna, poslovna pot?

Moja prva zaposlitev je bila v Zdravilišču Rogaška Slatina. Po privatizaciji so bile velike spremembe in tako sem po več kot dvajsetih letih dala odpoved. Študirala sem na Mednarodni fakulteti za družbene in poslovne študije v Celju in tudi končala študij kot Diplomiran ekonomist.

Odločila sem se, da bom šla poslovno popolnoma v drugo smer, tako sem poslala prošnjo tudi na GRAWE zavarovalnico in bila tudi sprejeta. To so bili zame novi izzivi, kjer se je bilo potrebno naučiti nekaj novega, kajti vsaka prodaja je nova izkušnja.

So kakšne izkušnje, ljudje, ki so se vas posebej dotaknili? Kaj/kdo in zakaj?

Skozi življenje sem spoznala veliko ljudi, različne narodnosti in kultur in z njimi tudi nove zgodbe. Ljudje imajo lepe, pa tudi krute zgodbe skozi življenje. Ko ti ljudje zaupajo svoje težave veš, da si jim pri srcu. Predvsem pri teh strankah, to so največ starejši ljudje, si vzamem čas in ne hitim, ko sem pri njih, z njimi klepetam, poslušam in se jim posvetim ter izdam kakšno svojo zasebno zgodbo.

Koliko let ste že pri GRAWE zavarovalnici?

Pri GRAWE zavarovalnici sem že 10 let.

Katera zavarovanja prodajate?

Prodajam vsa zavarovanja, torej za vse ciljne skupine, to je tudi uspeh za rast in stabilnost.

Kako pridete do strank?

Na začetku največ telefonski klici, stojnice, nagovor v trgovini. Sedaj že imam večje število strank, kjer dobim tudi priporočila. Biti uspešen zastopnik pomeni, da si z dušo in telesom v zavarovalništvu.

Koliko strank imate?

Trenutno imam okrog 460 strank.

Kaj je ključ vašega uspeha?

Pri tem delu si lahko uspešen samo, če ga rad opravljaš. Biti uspešen zastopnik pomeni, da si pri delu z dušo in telesom. Dober prodajalec pa, da se znaš prilagoditi osebi, ki ji prodajaš zavarovalni produkt. Če to delo opravljaš z nejevoljo, nimaš možnosti za dolgotrajno in uspešno delo. Pri vsakem delu pa moramo biti delovni, vztrajni, odgovorni, pošteni in imeti dovolj znanja.

Kaj vas motivira, kaj vas navdihuje?

Pomembna je osebna motiviranost, socialna zrelost, organiziranost, natančnost, komunikativnost in odnosi. Motivira me uspeh, ki prinese pozitivne rezultate in posledično zagotovi osebne finance, moraš imeti trdno voljo in biti vztrajen. Ko najdeš sebe in definiraš svoje vrednote, po katerih želiš živeti, kaj nas osrečuje in motivira, takrat lahko prodajaš in si uspešen. Moja največja nagrada pa je zadovoljna stranka in seveda denar.

Na kaj ste ponosni?

Ponosna sem predvsem nase in sodelavce, ki so mi pomagali pri izobraževanju in me spodbujali k razvoju in rasti ter seveda na mojo družino, ki mi vedno stoji ob strani in mi pomaga, da se lahko posvetim več delu. Seveda pa tudi na GRAWE zavarovalnico, ki mi daje plačilo za moj trud in še večjo motivacijo za delo. Uspešna pa sem tudi zato, ker to delo rada opravljam, so tudi vzponi in padci, ampak se pobereš in greš naprej.

Kaj bi priporočali, svetovali sodelavcem?

Sodelavcem priporočam, da mora biti njihov cilj, da vedno znova odidejo od stranke zadovoljni z opravljenim delom, ne glede na rezultat obiska. Kajti uspešnost te slej ko prej ujame, osvoji in zasvoji. Potrebna je potrpežljivost in učljivost. Bodite vztrajni, pošteni, odgovorni, natančni, kajti stranke to pričakujejo od nas. S tem se zgradi zaupanje.

 

15. november 2022 ― Čas branja: 3 min.
Poklicna znanja in spretnosti
Preberi več
zavarovanje vozil, zavarovalni zastopnik