Kontakt

GRAWE zavarovalnica d.d.
Gregorčičeva ul. 39
2000 Maribor

080 22 40, 02 228 55 00 02 228 55 26 grawe@grawe.si
Inhalt:

Informacija o pritožbenem postopku

03.01.2017

 
 

INFORMACIJA O PRITOŽBENEM POSTOPKU

Ker je stranka postavljena v središče delovanja GRAWE zavarovalnice d. d., si nenehno prizadevamo za izboljševanje kakovosti in strokovno ter korektno opravljanje zavarovalnih storitev. Zavedamo se, da so naše odločitve in ravnanja lahko drugačna od pričakovanj naših strank, zaradi česar smo oblikovali interni postopek za reševanje pritožb in predvideli možnost izvensodnega reševanja nastalih sporov.

Stranka lahko vloži pritožbo na več načinov, in sicer pisno, preko elektronske pošte in ustno na zapisnik. Pritožbe se obravnavajo skladno s Pravilnik o obravnavi pritožb in pritožbenem postopku v GRAWE zavarovalnici d. d. in o njih odloča pritožbena komisija. V primeru, da se stranka ne strinja z rešitvijo svoje pritožbe in odločitvijo pritožbene komisije, ima pravico podati pobudo za začetek postopka mediacije pred izbranim izvajalcem izvensodnega reševanja potrošniških sporov.


VARUH DOBRIH POSLOVNIH OBIČAJEV V ZAVAROVALNIŠTVU

V kolikor ocenjujete, da je prišlo pri ravnanju zavarovalnice do kršitve Zavarovalnega kodeksa, drugih dobrih poslovnih običajev ter temeljnih standardov zavarovalne stroke, lahko svojo pritožbo posredujete tudi Varuhu dobrih poslovnih običajev v zavarovalništvu, pri čemer je potrebno vedeti, da slednji ne obravnava sporov iz zavarovalnih razmerij, ki bi glede na svoj značaj in vsebino sodili v pristojnost odločanja sodišča.

Varuh dobrih poslovnih običajev pri Slovenskem zavarovalnem združenju
Železna cesta 14
1000 Ljubljana


INFORMACIJA O IZBRANEM IZVAJALCU IZVENSODNEGA REŠEVANJA POTROŠNIŠKIH SPOROV

GRAWE zavarovalnica d. d. je v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov iz seznama izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov, ki je objavljen na spletni strani Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, izbrala:


Mediacijski center Slovenskega zavarovalnega združenja
Železna cesta 14
1000 Ljubljana
telefon: 01/ 300 93 81
e-pošta: irps@zav-zdruzenje.si
http://www.zav-zdruzenje.si/

Mediacijski center pri Slovenskem zavarovalnem združenju  rešuje izvensodne spore iz zavarovalnih in odškodninskih razmerij na podlagi zavarovalnih pogodb ali zakona, in sicer o pravicah zavarovalcev, zavarovancev, oškodovancev in zavarovalnic, ki sodijo tudi v pristojnost odločanja civilnega sodišča.


INFORMACIJA O SPLETNEM REŠEVANJU POTROŠNIŠKIH SPOROV, KI IZHAJAJO IZ POGODB, SKLENJENIH PREKO SPLETA

Za primere, ko je bila zavarovalna pogodba sklenjena preko spleta, je Evropska komisija odprla evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov, ki se nahaja na naslovu http://ec.europa.eu/odr.


Več informacij v zvezi s platformo je dosegljivih na:
Online Dispute Resolution platform
Factsheet on the ODR platform 
DG Justice and Consumers website on Alternative Dispute Resolution/Online Dispute Resolution

 
 
GRAWE zavarovalnica d.d. želi to spletno
stran dopolniti s piškotki, kar bo stran še
izboljšalo. Če želite izvedeti več informacij o
piškotkih, poglejte pravno obvestilo.

NAPREJ