Bojan Pogorelčnik, področni vodja Maribora

Bojan je srečen družinski človek. Družina šteje štiri člane. Žena Irena, sin Rok in hčera Sara. Je zelo dinamičen. K tej dinamiki so prispevala potovanja v različne kraje po Evropi.
Kateri trije pridevniki vas najbolje opisujejo in zakaj?
Dinamičen, sproščen in iskren.
Kako se je odvijala vaša osebna, poslovna pot?
Od leta 1979 do leta 2000 sem delal v tehnično razvojnem sektorju podjetja SGP Konstruktor kot projektant v gradbeni stroki. Želja in izziv mi je bilo delati v zavarovalništvu in to se mi je izpolnilo, ko sem leta 2000 pričel z delom v zavarovalnici GENERALI kot zastopnik. Leta 2003 me je Tomaž Šket povezal z vodjem v zavarovalnici GRAWE. Nato sva oba s Tomažem v razmaku 3 mesecev pričela z delom v GRAWE zavarovalnici.
Kako dolgo ste bil na GRAWE?
V GRAWE sem od leta 2003 pa vse do danes. Vsa ta leta v GRAWE so bila zelo pestra in zanimiva, hkrati odgovorna, tako do rezultatov dela kot do odnosov do sodelavcev.
Kako je potekalo delo v času karantene in kakšni so bili izzivi?
Delo v času karantene je bilo sprva zelo naporno, dokler nismo vsi zaposleni sprejeli razmer. Pred tem obdobjem smo veliko strank pridobivali na stojnicah in termine izvedli pri njih doma. Izziv je bil, da smo morali v času karantene bistveno izboljšati komunikacijo preko telefona in elektronske pošte, da smo prišli do novih sklenitev na daljavo. Zelo hitro se je pokazalo, da si zastopniki želijo osebnega stika s strankami in tudi medsebojnega druženja v službi.
Koliko ljudi ste imeli v skupini? Kako uspete vse voditi?
Moja skupina je imela tudi do 26 zastopnikov. Pri delu sta mi takrat pomagala dva vodja tima Petra in Ivan. Za uspešno vodenje si moraš dobro postavljati prioritete pri določenih delih in delegirati delo zastopnikom. Vsem sodelavcem v skupini moram zaupati, jih spodbujati in motivirati.
Kaj vam funkcija področnega vodja pomeni?
Funkcija področnega vodja mi pomeni osebno odgovornost do rezultatov dela in odgovornost, da vzpostaviš dobro delovno vzdušje v ekipi ter da zastopnike navdušiš, da to delo radi opravljajo.
Kakšne imate odnose s sodelavci? Kako ste komunicirali v času »dela od doma«?
S sodelavci imam dobre medsebojne odnose. Zavedam se, da sta realizacija in dobro vzdušje ter odnosi v tesni povezavi. Odnosi so dobri, ko se vsak zastopnik zaveda, da se odličnost ekipe in odnosov začne s tem, da vsak opravi svoje delo. V času dela od doma je komunikacija potekla v večji meri preko telefona, elektronske pošte in Skypa.
Kaj bi morali storiti, da bi se povečala prodaja?
Da bi se povečala prodaja mora GRAWE imeti razvojni oddelek, ki je povezan z vsemi oddelki in s prodajo. Ta razvojni oddelek mora biti izredno inovativen in ustvarjati zavarovanja, ki jih še ni na trgu. Takšna zavarovanja bi bila odgovor na trenutno situacijo v državi in svetu. Ta oddelek bi predlagal tudi smernice, kako bomo pristopili k prodaji novitet z novimi pristopi.
Kaj vas je motiviralo?
Zelo dinamično delo, plačilo po učinku in dobri medsebojni delovni odnosi. Tudi to, da ni monotonosti pri delu.
Kaj vam bo ostalo v najlepšem spominu iz GRAWE?
Nagradna potovanja za odlično opravljeno delo.
Kaj je posebnega na GRAWE in na kaj smo lahko ponosni?
Na finančno stabilnost GRAWE. Ponosni smo lahko na pripadnost podjetju in na opravljeno delo.