Go to Home Go to search Go to navigation Preskoči na vsebino
25. avgust 2025 ― Čas branja: 2 min.

Andreja Belaj, zavarovalna zastopnica

a

Andreja je 45-letna Korošica iz manjšega kraja Kotlje pri Ravnah na Koroškem. Je predana mama dveh fantov, starih 10 in 15 let. V prostem času najraje preživlja trenutke z družino in prijatelji, ki ji veliko pomenijo.

 

Kateri trije pridevniki vas najbolje opišejo in zakaj?

Opisala bi se kot skrbna, zanesljiva in prilagodljiva. Skrbna sem tako v družinskem kot poklicnem življenju - vedno se trudim, da so naloge opravljene temeljito in da se drugi ob meni počutijo varno. Zanesljivost mi veliko pomeni, saj držim dane obljube in prevzemam odgovornost za svoje delo. Prilagodljiva pa sem, ker se hitro znajdem in znam v različnih situacijah in poiskati najboljšo rešitev – tako v družini kot pri delu z ljudmi.

 

Kako se je odvijala vaša osebna, poslovna pot?

V svoji poslovni poti sem dvakrat zamenjala službo, obakrat sem bila zaposlena v večjih tekstilnih korporacijah, kjer sem pridobila dragocene izkušnje na področju timskega dela, odgovornosti in prilagajanja različnim delovnim okoljem. Leta 2016 sem povsem po naključju stopila v svet zavarovalništva, ki mi je bil takrat popolnoma neznan, a sem kmalu ugotovila, da mi delo z ljudmi, pomoč pri iskanju rešitev in gradnja zaupanja zelo ustrezajo. Danes sem hvaležna, da me je pot pripeljala v to smer, saj delo opravljam s srcem, hkrati pa mi omogoča ravnovesje med poklicnim in družinskim življenjem.

 

So kakšne izkušnje, ljudje, ki so se vas posebej dotaknili? Kaj, kdo in zakaj?

Da, zagotovo. Najbolj so me zaznamovale življenjske izkušnje, povezane z materinstvom – rojstvo otrok me je naučilo potrpežljivosti, brezpogojne ljubezni in odgovornosti, ki presega samo mene. V poklicnem smislu pa sem hvaležna mentorjem in sodelavcem, ki so mi ob začetku v zavarovalništvu zaupali in me podpirali, čeprav sem vstopila na povsem novo področje. Njihova podpora mi je dala samozavest, da zgradim svojo pot in verjamem vase.

 

Koliko let ste že pri GRAWE zavarovalnici?

Pri GRAWE zavarovalnici sem od leta 2016.

 

Katera zavarovanja prodajate?

Prodajam vsa zavarovanja, ki jih ponuja naša zavarovalnica.

 

Kako pridete do strank?

Večina mojih strank pride po priporočilu obstoječih zadovoljnih strank, kar mi veliko pomeni, saj kaže na zaupanje in kakovost mojega dela. Seveda pa sem aktivna tudi na terenu in občasno navežem stik preko družbenih omrežij ali dogodkov v lokalnem okolju.

 

Koliko strank imate?

Trenutno imam malo več kot 400 strank, s katerimi gradim dolgoročen in zaupen odnos. Zelo pomembno mi je, da jim ponudim prilagojene rešitve in da se lahko name obrnejo vedno, ko kaj potrebujejo.

 

Kaj je ključ do vašega uspeha?

Ključ do mojega uspeha je v iskrenem odnosu do ljudi, poslušanju njihovih potreb in zaupanju, ki ga gradim postopoma. Vedno se trudim biti dosegljiva, zanesljiva in prijazna, saj verjamem, da dolgoročni uspeh temelji na odnosih, ne le na številkah.

 

Kaj vas motivira? Kaj vas navdihuje?

Motivirajo me zadovoljni obrazi strank in občutek, da jim lahko olajšam pomembne odločitve ali jim stojim ob strani, ko to najbolj potrebujejo. Navdihujejo me iskreni odnosi, spoštovanje in zaupanje, ki se sčasoma zgradijo. Veliko motivacije pa mi daje moja družina – predvsem moja sinova, saj želim biti dober zgled in pokazati, da se z delom, vztrajnostjo in srčnostjo da veliko doseči.

 

Na kaj ste ponosni?

Ponosna sem, da sem v zavarovalništvu zgradila uspešno pot na področju, ki mi je bilo na začetku popolnoma neznano, danes pa ga opravljam z zaupanjem in srcem. Zelo sem ponosna na odnose, ki sem jih ustvarila s strankami – mnogi se znova in znova obrnejo name, kar mi daje potrditev, da delam prav. Največji ponos pa mi predstavlja moja družina, partner, ki mi vedno stoji ob strani, in najina dva sinova, ki me vsak dan spomnita, zakaj se trudim in zakaj je vredno vztrajati.

 

Kaj bi priporočali, svetovali sodelavcem?

Sodelavcem bi svetovala, naj ostanejo pristni in iskreni – tako v odnosu do strank kot drug do drugega. Dobri medsebojni odnosi in pripravljenost na pomoč so ključni za prijetno delovno okolje, kjer si lahko zaupamo in se drug od drugega tudi kaj naučimo. V zavarovalništvu štejejo vztrajnost, potrpežljivost in srčnost. A prav tako občutek, da nisi sam – in tu imajo sodelavci zelo pomembno vlogo.

 

14. avgust 2025 ― Čas branja: 5 min.
Ana Koprivnik, področna vodja
Preberi več