Preskoči na vsebino
Turist
Premoženjsko zavarovanje

GRAWE TURIST

Predstavljajte si večer pred odhodom na vaše poletne počitnice. V sebi čutite tisto pozitivno počitniško navdušenost, spakirate prtljago in se zjutraj polni navdušenja odpravite na pot, nato pa … problem.

Na letališču so izgubili vašo prtljago, v letovišču ste se brcnili v pohištvo, se poškodovali in potrebujete zdravstveno oskrbo. In to še ni najhujše. V tuji deželi in v tujem jeziku se morate zdaj ukvarjati s problemi, ki se jim že doma najraje izognete v velikem loku.

Ker si tega nihče ne želi, smo za vas pripravili priročno zavarovanje GRAWE TURIST, ki iz vašega počitniškega programa izbriše nepotrebne administrativne opravke in poskrbi, da se tudi v tujini počutite kot doma.

 

    Zavarovanje GRAWE TURIST krije:

    Zdravljenje
    Zdravje

    Stroške zdravljenja bolezni in posledic nezgod.

    Zemlja
    Odpoved

    Odpoved počitnic oziroma potovanja.

    Koledar
    Prihod / odhod

    Poznejši prihod na počitnice ali predčasen odhod z njih.

    Iskanje
    Reševanje

    Stroške iskanja in reševanja.

    Prtljaga
    Prtljago

    V primeru izgube prtljage.

    Letalo
    Zamudo

    V primeru zamude na letalo oziroma ladjo.

    Odgovornost
    Odgovornost

    Zavarovanje odgovornosti za primer, če na počitnicah kaj uničite ali poškodujete.

     

     

    Če vas doleti nezgoda:

    • pokličite 24–urni servisni center za pomoč v sili,
    • povejte, kdo ste in navedite številko svoje zavarovalne police,
    • povejte, kje se ste.

    Poiskali vam bomo najbližjo in najustreznejšo strokovno pomoč, stroške zdravljenja, iskanja ali reševanja vam bomo povrnili na podlagi pisnih dokazil. 

     

    Telefonski številki 24urnega servisnega centra za pomoč v sili:

    • iz tujine pokličite na +386 1 425 63 25,
    • iz Slovenije pokličite na 080 26 40.
    24-urni servisni center za pomoč v sili 080 26 40 (Slovenija) +386 1 425 63 25 (tujina)
    Koronavirus in vpliv le-tega na vaše zavarovalno kritje
    • Rezerviral/-a sem potovanje v državo, ki trenutno še ni izdala opozorila, da so potovanja v to državo odsvetovana. Kljub temu nimam najboljšega občutka glede potovanja.

    Rezervirano potovanje lahko sicer kadarkoli prekličete, vendar vas moramo obvestiti, da strah ali slab občutek nista zavarovana rizika. To pomeni, da vam zavarovalnica ne povrne stroškov odpovedi potovanja, če potovanje prekličete zaradi katerega od naštetih vzrokov.

     

    • Rezerviral/-a sem potovanje v državo, za katero je izdano opozorilo, da so potovanja vanjo odsvetovana. Kaj lahko storim?

    V državah/območjih, za katera je Ministrstvo za zunanje zadeve RS izdalo opozorilo, da so potovanja vanje odsvetovana, zavarovalno kritje ne velja. Glede na to, da epidemije in pandemije ne predstavljajo zavarovanih rizikov, vam zavarovalnica stroškov odpovedi potovanja ne povrne. Če ste rezervirali pavšalno potovanje, je dolžnost organizatorja vašega potovanja, da vam ponudi (razumno) alternativo.

     

    • Moj let je bil odpovedan. Kaj lahko storim?

    Ne glede na to, ali je odpoved leta povezana s koronavirusom ali ne, vam mora letalska družba ponuditi alternativo. V primeru pavšalnega potovanja se obrnite organizatorja potovanja.

     

    • Predčasno moram prekiniti potovanje, ker je bilo za regijo, kamor sem odpotoval/-a, izdano opozorilo, da so potovanja vanjo zaradi izbruha koronavirusa odsvetovana. Ali mi bodo stroški za neizkoriščen del potovalnih storitev povrnjeni?

    Zavarovalnica vam v takšnem primeru stroške neizkoriščenih potovalnih storitev povrne pod pogojem, da upoštevate vsa uradna opozorila ter navodila o vstopu v oziroma izstopu iz države potovanja. Prav tako se morate držati navodil organizatorja potovanja, v kolikor gre za pavšalno potovanje.

     

    • Ali moje zavarovanje krije stroške zdravljenja v primeru, da se okužim s koronavirusom?

    Na tem mestu sta ključni vprašanji časa vašega prihoda na kraj (območje, državo) izbruha ter čas izdaje opozorila, s katerim je Ministrstvo za zunanje zadeve RS odsvetovalo potovanje v dotični kraj.
    Če ste se na počitniški destinaciji (območju, državi) nahajali že pred izdajo opozorila, vam zavarovalnica v primeru nastopa bolezni krije stroške zdravljenja.
    Če ste na takšno območje odpotovali kljub izdanemu opozorilu, predstavlja takšno ravnanje hudo malomarnost, za kar pa zavarovalno kritje ne velja.

     

    • Kaj lahko storim, če je dogodek, ki sem se ga želel/-a udeležiti med svojim potovanjem, odpovedan zaradi koronavirusa?

    Če je ta dogodek del vaše rezervirane turistične ponudbe, se obrnite na ponudnika ‒ organizatorja potovanja. Če pa ste vstopnice za dogodek kupili v lastni režiji in ne v sklopu vaše rezervirane turistične ponudbe, se obrnite neposredno na organizatorja dogodka.

     

    • Med bivanjem v letovišču/hotelu je uvedena karantena in posledično ne morem zapustiti hotela/lokacije/države. To mi povzroča dodatne stroške, povezane s povratkom domov in z nadaljnjim bivanjem v hotelu. Ali so ti stroški pokriti?

    Medicinsko povezani stroški ter stroški vračanja so z vašim zavarovanjem kriti.

     

    • Kaj se zgodi s turističnim zavarovanjem v primeru neuspelega potovanja?

    Če do potovanja zaradi izdanega opozorila ali prepovedi potovanja s strani Svetovne zdravstvene organizacije oz. drugih pristojnih državnih organov oblasti ne pride, ste upravičeni do alikvotnega povračila neporabljenega deleža premije. Vsak zahtevek za povračilo se preuči posamično.

    Pred potovanjem morate preveriti varnostno situacijo na končni destinaciji in ugotoviti, ali je za vaš potovalni cilj izdano opozorilo ali delno opozorilo glede odsvetovanja najnujnejših potovanj.


    Priporočila potnikom:  https://www.gov.si/teme/koronavirus/navodila-za-potnike/
    Aktualne razmere v svetu:  https://www.worldometers.info/coronavirus/#countries
    Aktualne razmere po državah:  https://www.gov.si/zbirke/drzave/

     

    zavarovanje vozil, svetovalec