Janja Tkalec, zavarovalna zastopnica
Janja je partnerka, mama, hči, prijateljica. Je pristna in poštena, odgovorna, spoštljiva in hvaležna. Ni rešiteljica, ni vseved, je oseba, ki sledi svojemu srcu, želi dobro vsakemu in verjame, da se vse v življenju zgodi z določenim razlogom.
Kateri trije pridevniki vas najbolje opisujejo in zakaj?
Osebna motiviranost, samodisciplina, organiziranost, marljivost. Samodisciplina, s katero se lahko še naprej trudim in se potiskam proti želenim rezultatom, organiziranost, ker je z njo opravljena polovica dela in katera mi omogoča hitrejše in učinkovitejše opraviti delo ter marljivost, ker v prodaji preprosto ni počitka. V kolikor bi morala lastnosti zožiti na eno samo, pa bi brez dvoma to bila človekoljubnost. Zavarovalništvo so namreč ljudje in delo z ljudmi. Tega dela ne moreš opravljati, če ljudi nimaš rad.
Kako se je odvijala vaša osebna, poslovna pot?
Moji začetki dela so bili že v času študija, takoj po diplomi pa sem se zaposlila v javni upravi. Nakar sem čisto po naključju opazila razpis za zavarovalno zastopnico, šla na zaposlitveni razgovor in sprejela nov izziv, delo na zavarovalnici. Začetek je bil težak, porajala se je skrb, kako pridobiti stranke. Z vztrajnostjo sem sledila svojim ciljem in jih tudi izpeljala. Hvala GRAWE za vsa usposabljanja, za službo, ki ti vedno omogoča pot do novih znanj in uspehov.
So kakšne izkušnje, ljudje, ki so se vas posebej dotaknili? Kaj-kdo-zakaj?
Seveda, vsakdo ima kakšno zgodbo iz življenja, ki bi marsikoga ganila do solz ali pa ga nasmejala do solz. Ljudje se v življenju soočamo z različnimi stiskami in težavami. Osebne izpovedi ljudi so nam lahko v spodbudo, iz vsake zgodbe se lahko nekaj naučimo, če ji le prisluhnemo.
Koliko let ste že pri GRAWE zavarovalnici?
V GRAWE zavarovalnici sem od 1. 5. 2012, najprej kot zaposlitev, kasneje sem prešla na generalno zastopstvo.
Katera zavarovanja prodajate?
Prodajam vsa zavarovanja, ki jih imamo in v ta zavarovanja, v te produkte tudi verjamem.
Kako pridete do strank?
Danes do novih strank največkrat prihajam preko priporočil ter na način, ki stranki najbolj ustreza - v pisarni, po telefonu, spletu, družabnih omrežjih ali pa na kavici. V začetku pa sem veliko ljudi nagovarjala od vrat do vrat še več pa preko telefona.
Koliko strank imate?
Trenutno imam 365 strank.
Kaj je ključ vašega uspeha?
Biti uspešen zavarovalničar pomeni, da si to z dušo in telesom, zato strmim k temu, da vedno znova odidem od stranke zadovoljna z opravljenim delom, ne glede na rezultat obiska. Če slediš temu napotilu, te uspešnost slej ko prej ujame, osvoji in zasvoji. Je pa potrebno za to imeti zvrhano mero potrpežljivosti in učljivosti.
Kaj vas motivira? Kaj vas navdihuje?
Zame je vsak dan nekaj edinstvenega, kot tudi moje stranke, ki so vsaka zase svoj svet. Dan ni enak dnevu in prav to je tista dinamika, ki me poganja naprej. Dodaten plus je moj urnik lahko ga spreminjam in prilagajam, zato imam več izbire za prilagajanje prostega časa. Navdihujejo me stranke z iskrico v očeh, saj so to praviloma ljudje, ki so zadovoljni sami s seboj in imajo pred seboj nek dosegljiv cilj.
Na kaj ste ponosni?
Ponosna sem nase, na svoje delo, da rastem pridobivam nove stranke in še pomembnejše, da jih tudi obdržim, ponosna sem, da se hitro prilagajam spremembam. Še najbolj ponosna pa sem, da sem lahko tudi mama in partnerka, da uspešno krmarim med službo in domom -družino.
Kaj bi priporočali, svetovali sodelavcem?
Kdorkoli se je kdaj preizkusil v ponujanju zavarovanj potencialnim zavarovancem ve, da je to z ene strani zahtevno, z druge strani pa zelo hvaležno delo. Kljub vsemu, nikoli se ne pozabite smejati, poslušati in se učiti, raziskovati, se čuditi, reči prosim in hvala, imeti svoje mnenje, spoštovati mnenje drugih, biti prijatelj.