Z Vami smo na vseh poteh.
Za vašo varnost.
Za varnost vaših potnikov.
Obvarujte vaš avtomobil.
24-urna pomoč v Sloveniji in Evropi.
Informativni izračun.
Popolno zavarovani v udobju svojega doma.
Za varne počitnice.
Pomagamo vam poslovati brez zastojev.
Zaščita v kočljivih situacijah.
Električne naprave in elektronski aparati varni v podjetju.
Paket zavarovanj za vse kmetijske dejavnosti.
Poskrbite za najpomembnejši del podjetja - vaše zaposlene.
Nezgodno zavarovanje za vas in vaše najbližje.
Zavarovanja, ki niso več del redne ponudbe.
Finančna varnost in neodvisna prihodnost.
Plemenitenje sredstev v enem ali več krovnih skladih.
Hitro in enostavno.
Dostop do spletnih storitev.
Dostop do obrazcev in dokumentov.
Varen način identifikacije.
Opis in navodila za podpis zavarovalne police na daljavo.
Opis in navodila za plačilo zavarovalne police na daljavo.
Poskusite svojo srečo.
Zavarovalnica na Vaši strani.
Mednarodni koncern.
Pridružite se GRAWE timu.
Okno v svet zavarovalništva.
Sporočila za javnost in vsebine o GRAWE dogodkih ter novicah.
Poslovanje zavarovalnice v poslovnem letu.
Poročilo o solventnosti in finančnem položaju zavarovalnice.
Vizualni izraz in identiteta zavarovalnice.
Mnenja, ki štejejo ...
Dolgoročno in trajnostno poslovanje
Pomembne telefonske številke.
GRAWE v vaši bližini.
Potrebujete nasvet ali želite skleniti zavarovanje?
Veselimo se vaših predlogov.
V idealnem svetu cena nikdar ne bi smela biti merilo stranke, ki se odloča za nakup, da se odloči prav za našo storitev ali izdelek. Ne razumeti narobe, seveda je cena pomembna, vendar nikoli ne bi smela delovati v vlogi jezička na tehtnici odločitev. Če gledamo svet iz te perspektive, ne moremo mimo vprašanja, kaj pa je tisti delček, ki pomeni konkurenčno prednost? Skrivnost tiči v skrbi za stranke.
Stranka je ključna za obstoj vsakega podjetja. Zmotno je razmišljanje, da bomo vsako izgubljeno stranko kar zlahka nadomestili z novo – ni pridobivanje novih strank znatno dražje kot skrb za obstoječe?
Vzvodi, ki jih uporabljamo v službah za poprodajno storitev, izhajajo iz premise, da je, v kolikor si želimo zagotoviti t. i. stranko za vedno, vsako stranko potrebno obravnavati kot individuum, potrebno je zagotoviti občutek cenjenosti, nenazadnje pa nič na svetu ne prinaša takšne utehe kot misel in vedenje, da je ob nas opora, ki je trenutno tam nekje, vendar bo tukaj, ko jo bomo potrebovali. Vedno bolj do izraza prihaja t. i. EQ oziroma to, da smo preprosto ljudje. Kdo bo poskrbel bolje za ljudi kot ljudje?
Zavedati se moramo, da je naš skupni cilj, za katerim moramo stremeti in v katerega moramo upreti vse naše službene napore, zadovoljna stranka z neomajnim zaupanjem v naše storitve, tj. stranka, ki svoje zadovoljstvo širi in prenaša tudi na ljudi okoli sebe. Znati je potrebno prepoznati in analizirati želje ter potrebe vsake stranke, saj ji bomo le tako znali učinkovito pomagati, reševati zahteve, dajati relevantne informacije in posredovati ustrezna pojasnila. Navedeno zlasti velja za zavarovalništvo, saj tržimo »nevidno«, »neotipljivo, tj. abstraktno storitev, ki je sama po sebi težko razumljiva, tako da uspešnost pri prodaji in skrbi za stranke temelji na zaupanju, razumljivosti in učinkovitosti pojasnjevanja.