Z Vami smo na vseh poteh.
Za vašo varnost.
Za varnost vaših potnikov.
Obvarujte vaš avtomobil.
24-urna pomoč v Sloveniji in Evropi.
Informativni izračun.
Popolno zavarovani v udobju svojega doma.
Za varne počitnice.
Pomagamo vam poslovati brez zastojev.
Zaščita v kočljivih situacijah.
Električne naprave in elektronski aparati varni v podjetju.
Paket zavarovanj za vse kmetijske dejavnosti.
Poskrbite za najpomembnejši del podjetja - vaše zaposlene.
Nezgodno zavarovanje za vas in vaše najbližje.
Zavarovanja, ki niso več del redne ponudbe.
Finančna varnost in neodvisna prihodnost.
Plemenitenje sredstev v enem ali več krovnih skladih.
Hitro in enostavno.
Dostop do spletnih storitev.
Dostop do obrazcev in dokumentov.
Varen način identifikacije.
Opis in navodila za podpis zavarovalne police na daljavo.
Opis in navodila za plačilo zavarovalne police na daljavo.
Poskusite svojo srečo.
Zavarovalnica na Vaši strani.
Mednarodni koncern.
Pridružite se GRAWE timu.
Okno v svet zavarovalništva.
Sporočila za javnost in vsebine o GRAWE dogodkih ter novicah.
Poslovanje zavarovalnice v poslovnem letu.
Poročilo o solventnosti in finančnem položaju zavarovalnice.
Vizualni izraz in identiteta zavarovalnice.
Mnenja, ki štejejo ...
Dolgoročno in trajnostno poslovanje
Pomembne telefonske številke.
GRAWE v vaši bližini.
Potrebujete nasvet ali želite skleniti zavarovanje?
Veselimo se vaših predlogov.
Ker je stranka postavljena v središče delovanja GRAWE zavarovalnice d. d., si nenehno prizadevamo za izboljševanje kakovosti in strokovno ter korektno opravljanje zavarovalnih storitev. Zavedamo se, da so naše odločitve in ravnanja lahko drugačna od pričakovanj naših strank, zaradi česar smo oblikovali interni postopek za reševanje pritožb in predvideli možnost izvensodnega reševanja nastalih sporov.
Stranka lahko vloži pritožbo pisno ali preko elektronske pošte. Pritožbe se obravnavajo skladno s Pravilnikom o obravnavi pritožb in pritožbenem postopku in o njih odloča pritožbena komisija. V primeru, da se stranka ne strinja z rešitvijo svoje pritožbe in odločitvijo pritožbene komisije, ima pravico podati pobudo za začetek postopka mediacije pred izbranim izvajalcem izvensodnega reševanja potrošniških sporov.
VARUH DOBRIH POSLOVNIH OBIČAJEV V ZAVAROVALNIŠTVU
V kolikor ocenjujete, da je prišlo pri ravnanju zavarovalnice do kršitve Zavarovalnega kodeksa, drugih dobrih poslovnih običajev ter temeljnih standardov zavarovalne stroke, lahko svojo pritožbo posredujete tudi Varuhu dobrih poslovnih običajev v zavarovalništvu, pri čemer je potrebno vedeti, da slednji ne obravnava sporov iz zavarovalnih razmerij, ki bi glede na svoj značaj in vsebino sodili v pristojnost odločanja sodišča.
Varuh dobrih poslovnih običajev pri Slovenskem zavarovalnem združenju
Železna cesta 14
1000 Ljubljana
e-pošta: info@zav-zdruzenje.si
INFORMACIJA O IZBRANEM IZVAJALCU IZVENSODNEGA REŠEVANJA POTROŠNIŠKIH SPOROV
GRAWE zavarovalnica d. d. je v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov iz seznama izvajalcev izvensodnega reševanja potrošniških sporov, ki je objavljen na spletni strani Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, izbrala:
Mediacijski center Slovenskega zavarovalnega združenja Železna cesta 14 1000 Ljubljana 01/ 300 93 81 irps@zav-zdruzenje.sihttp://www.zav-zdruzenje.si/
Mediacijski center pri Slovenskem zavarovalnem združenju rešuje izvensodne spore iz zavarovalnih in odškodninskih razmerij na podlagi zavarovalnih pogodb ali zakona, in sicer o pravicah zavarovalcev, zavarovancev, oškodovancev in zavarovalnic, ki sodijo tudi v pristojnost odločanja civilnega sodišča.
INFORMACIJA O SPLETNEM REŠEVANJU POTROŠNIŠKIH SPOROV, KI IZHAJAJO IZ POGODB, SKLENJENIH PREKO SPLETA
Za primere, ko je bila zavarovalna pogodba sklenjena preko spleta, je Evropska komisija odprla evropsko platformo za spletno reševanje potrošniških sporov, ki se nahaja na naslovu http://ec.europa.eu/odr.
Več informacij v zvezi s platformo je dosegljivih na:Online Dispute Resolution platformFactsheet on the ODR platform DG Justice and Consumers website on Alternative Dispute Resolution/Online Dispute Resolution