Preskoči na vsebino
21. februar 2024 ― Čas branja: 1 min.

Ana Koprivnik, zavarovalna zastopnica

Je zastopnica GRAWE zavarovalnice iz koroške regije, vedno optimistična, spoštljiva, pozitivna in pripravljena pomagati drugim. Poleg službe je njen čas namenjen družini in uživanju v družbi pravih prijateljev.

 

Kateri trije pridevniki vas najbolje opisujejo in zakaj?

Pozitivna je eden od pridevnikov, ki me najbolje opišejo. Optimistično gledam na svet in življenje ter vsako stvar obrnem na dobro. Sem odprta za nove izkušnje in spoznanja, saj mi to predstavlja nove izzive. Poštena in pravična - tako v službi kot doma. Ta vrlina zame predstavlja neko vrsto zaupanja.

 

Kako se je odvijala vaša osebna, poslovna pot?

Moji začetki dela so se začeli v študentskih letih. Delala sem skoraj ves svoj študij kot degustatorka kruha za Pekarno Grosuplje. Leto dni kasneje pa je nastopila moja prva zaposlitev, ki se je začela v GRAWE zavarovalnici, najprej kot zaposlitev, kasneje sem prešla na generalno zastopstvo, od leta 2017 pa sem redno zaposlena.

 

So kakšne izkušnje, ljudje, ki so se vas posebej dotaknili? Kaj/kdo in zakaj?

V vseh teh enajstih letih se je zgodilo marsikaj, spoznala sem različne ljudi, nove sodelavce, katerim sem kot mentor pomagala pri njihovem razvoju. Začetek je bil res težak, ampak z vztrajnostjo in trudom sem danes še vedno tukaj. Zahvaliti se moram svojemu partnerju in moji področni vodji za pobude, pomoč, nasvete, zaupanje. Pomagali so mi, da še danes opravljam to čudovito delo.

 

Koliko let ste že pri GRAWE zavarovalnici?

Pri GRAWE zavarovalnici sem že enajst let.

 

Katera zavarovanja prodajate?

Prodajam vse vrste zavarovanj, tako osebna kot premoženjska.

 

Kako pridete do strank?

Danes do novih strank prihajam največ preko priporočil. V začetku pa sem se za vsako stranko posebej borila, klicala in nagovarjala sem jih po telefonu.

 

Koliko strank imate?

Imam okrog 420 strank.

 

Kaj je ključ vašega uspeha?

Ključ do uspeha je spoznati strankine potrebe ter stranki s pomočjo njih zagotoviti varnost. Vsekakor pa je potrebnega veliko vztrajnega dela. Strankam je treba prisluhniti, tudi takrat, ko ne gre za sklepanje polic, ampak za pomoč ob škodah, izgubah, ki jih doživljajo.

 

Kaj vas motivira, kaj vas navdihuje?

Največja motivacija so odzivi strank, predvsem takšni, ki se dotaknejo tvojega srca. Za navdih me motivira naslednja misel: “Če želiš doseči kaj velikega, moraš začeti z velikimi sanjami.” (Walt Disney)

 

Na kaj ste ponosni?

Ponosna sem na to, da kljub hitremu tempu življenja zmorem uspešno opravljati službo in jo usklajevati z družino. Velikokrat se prilagodim urniku stranke ne glede na to, kje je in kdaj.

 

Kaj bi priporočali, svetovali sodelavcem?

Svetovala bi jim, naj se ne bojijo sprememb, ki se pojavijo na njihovi poti, kajti to lahko negativno vpliva na njihovo uspešnost in poslovno rast.

 

24. januar 2024 ― Čas branja: 12 min.
Ana Skrt Kurtuma, področna vodja
Preberi več
zavarovanje vozil, zavarovalni zastopnik