Preskoči na vsebino
18. avgust 2021 ― Čas branja: 8 min.

Pogovor z Anko Sever, zavarovalno zastopnico

Anka je najprej mamica dveh malih navihančkov. Je ljubeča in zvesta partnerka in prijateljica. In seveda zastopnica na zavarovalnici GRAWE.

Kateri trije pridevniki vas najbolje opisujejo in zakaj? Zanesljiva, prijazna in komunikativna. Mislim, da obrazložitev ni potrebna.

Kako se je odvijala vaša osebna, poslovna pot? Po (skoraj) dokončanem študiju zgodovine (dokončala sem ga namreč, ko sem že bila zaposlena na GRAWE) sem popolnoma nepičakovano pristala na naši zavarovalnici. Po očetovi smrti, ki je bil tudi zastopnik na GRAWE, me je poklicala njegova takratna vodja Petra Popović in me vprašala, če bi si želela nadaljevati njegovo delo. Sama pri sebi sem si rekla, da to delo res ni zame, ampak glede na takratno situacijo, sem se odzvala in odšla na razgovor. Mislila sem, da bom tukaj ostala tri mesece – poizkusno dobo, vendar sem se v tem delu našla in sem še kar tukaj.

So kakšne izkušnje, ljudje, ki so se vas posebej dotaknili? Kaj/ kdo in zakaj? V vseh teh letih dela sem srečala ogromno ljudi, tako strank na terenu, kakor tudi sodelavcev. Vsak od njih se me je na določen način nekako dotaknil, zato bi težko izpostavila konkretno osebo ali situacijo. Se me pa vedno bolj dotaknejo osebe, ki so v hudi stiski – naj bo to finančna, osebna, zdravstvena kriza...

Koliko let ste že pri GRAWE zavarovalnici? Včasih imam občutek, da sem s tem delom pričela pred kratkim – letom, dvema. Vendar leta (sploh ko imaš otroke), kar letijo in bo oktobra, tako že 10 let od kar sem tukaj.

Kako je na vaše delo vplivala omejitve gibanja in s tem povezani ukrepi? Moje delo je razdeljeno na delo s strankami na terenu in v pisarni. Ob strogem zaprtju sem kot ostali zastopniki ostala doma in delala na daljavo. V prvi fazi je bilo potrebno doma en prostor preurediti v pisarno in usposobiti domači tiskalnik/skener, ter domače pripraviti na to, da sedaj delam od doma in potrebujem svoj prostor in mir. To pa je dvema majhnima otrokoma malce težje dopovedati. Zame je bilo delo od doma kar izziv, vendar mi je kar dobro uspel. Sem pa definitivno pogrešala osebni stik, tako s strankami, kakor tudi s sodelavci.

Ali vam je v času omejitev uspelo prodajati zavarovanja? Kako vam je uspelo? Nam starejšim zastopnikom je bilo v tem „korona“ času zagotovo nekoliko lažje delati, kakor novim zastopnikom, saj smo delali (vsaj zase lahko to rečem) večinoma z obstoječimi strankami. Pri sklepanju avtomobilskih zavarovanj nisem imela nobenih težav, nekoliko težje je bilo preko telefona prodati druga zavarovanja, saj sama prisegam na osebni stik. Sem pa kljub „oviram“ uspela prodajati vsa zavarovanja. Uspeh v tem pa se po mojem mnenju skriva v dolgoletni praksi prodaje in definitivno v tem, da mi stranke zaupajo.

Katera zavarovanja ste prodali? So bile stranke prestrašene? Je bilo strah vas? Večinoma sem sklepala avtomobilska zavarovanja, vendar tudi vsa ostala zavarovanja. Ob prvem zaprtju nas je bilo strah vse, tako stranke, kakor tudi nas zastopnike. Kar je seveda povsem normalno, saj smo se srečali z nečim nepoznanim in (baje) tako nevarno smrtonosnim virusom. Zaradi strahu smo se na začetku epidemije vsi izogibali osebnim stikom. S poletjem se je stanje izboljšalo, postali smo bolj sproščeni in večina strank je želela sestanek v živo. Moram pa priznati, da mi je bilo nekje prvih 14 dni, ko so nas zaprli super. Telefon nekaj časa ni non-stop zvonil in ta pavza mi je ustrezala, saj se mi zdi, da v današnjem času vsi preveč hitimo in smo obremenjeni.

Kako je bilo delati do doma? Kaj ste še počeli doma? Z dvema majhnima otrokoma, od tega enim šoloobveznim je bilo delo od doma, milo rečeno, zelo pestro. Poleg službenih obveznosti sem bila tudi učiteljica, vzgojiteljica, gospodinja,... Sem pa malce več prostega časa izkoristila za delo na vrtu in okrog hiše, saj me to sprošča in v tem uživam.

Kaj je ključ vašega uspeha? Vztrajnost in pa predvsem to, da mi stranke zaupajo. Vedno jim stojim ob strani, ko so v težavah in se aktivno (če je to potrebno) vključim v reševanje škod. Stranke se name lahko zanesejo, kar zelo cenijo. Zaradi tega me večina strank priporoča naprej sorodnikom in prijateljem. Na tak način si tudi večinoma širim krog strank.

Kaj vas motivira, kaj vas navdihuje? Seveda je velika motivacija zaslužek, vendar zase lahko rečem, da me najbolj motivira zadovoljstvo strank. Če so stranke zadovoljne, tako z mojim delom, kakor tudi z našimi storitvami, mi je v veselje delati in sklepati zavarovanja.

Na kaj ste ponosni? V privatnem življenju na svojo družino, otroke, službeno pa na svoje poslovne uspehe. Tudi na to, da mi dobro uspeva krmariti med obema ter dopolnjevati eno z drugim.

Kaj bi priporočali, svetovali sodelavcem? Naj bodo vztrajni in marljivi. Delo prej ali slej prinese rezultate in za vsakim NE-jem pride tudi DA, vendar le če ne obupamo. Potrebno si je postaviti cilj in stremeti k njemu, brez tega ne moremo uspeti.

30. julij 2021 ― Čas branja: 3 min.
Družbena odgovornost je ena od naših temeljnih vrednot
Preberi več
INSTAGRAM
zavarovanje vozil, zavarovalni zastopnik