Preskoči na vsebino
12. november 2020 ― Čas branja: 5 min.

Pogovor z Matejem, zavarovalnim zastopnikom

Koliko let si že v GRAWE?  

V juniju (15. 6. 2020) sem dopolnil deset let, kar sem v GRAWE zavarovalnici. Ko pomislim na prvi dan, je kot, da bi to bilo včeraj..

Kako je na tvoje delo vplivalo zaprtje poslovalnic in zaprtje tehničnih pregledov?

Delo se je precej povečalo, sama prodaja pa ne toliko. Imel sem kar nekaj dela s informiranjem strank, kako je z veljavnostjo registracij za vozila, ki jim je v tem obdobju potekla veljavnost prometnega dovoljenja in avtomobilskega zavarovanja. Povedal sem jim, kako lahko podaljšamo AZ, oziroma kako lahko sklepamo zavarovanja na daljavo. Za večino je bilo to super, za nekatere pa ovira, ker niso vsi spretni z »moderno tehnologijo«. Meni je bilo super in upam, da bo sklepanje na daljavo, seveda z manjšimi popravki, postalo naša stalnica. Ko te nekdo spozna in ti zaupa, je sklepanje na daljavo še ena prednost za stranko in za nas. Stranka še vedno potrebuje strokovne nasvete in določene informacije, vendar na prej omenjen način lahko prihrani čas in pot.

Ali si v času karantene uspel prodati zavarovanja? Kako ti je uspelo?

Seveda! Karantena je praktično nastala čez noč, sami si delo v grobem planiram kar za nekaj časa naprej, nato pa se za točne termine s strankami dogovarjam par dni prej. V primeru, da mi kdo odpove napovedan termin, si ga lahko nadomestim z prerazporeditvijo strank in pridejo vsi na vrsto. S tem imam majn odpadlih terminov, si omogočim kvalitetnejše delo, stranka se počuti cenjeno in s tem pridobim njihovo zaupanje. To je ključ, da je vedno dovolj dela, tudi v takih situacijah.

Karantena je lahko tudi »priložnost«, da uspeš dobiti tudi tiste, ki se jim vedno mudi.

Katera zavarovanja si prodajal?

V navadi mi je, da začnem z avtomobilskim, nadaljujem s premoženjskim in najlepše je, ko zaključim še z življenjskim zavarovanjem. To mi je v tem obdobju lepo uspelo.

Kaj se je spremenilo pri prodaji z odprtjem tehničnih pregledov in GRAWE poslovalnic?

Praktično se ni veliko spremenilo. Avtomobilska zavarovanja sem v glavnem sproti obnavljal in sem imel dokaj konstantno delo. Stranke so bile obveščene, kako postopati, ko se odprejo tehnični pregledi in GRAWE poslovalnice, tako iz medijev javnega obveščanja za tehnične preglede, kakor tudi iz naše strani.

Ali so bile stranke prestrašene? Je bilo strah tebe?

Stranke niso kazale strahu, niti sam ne, je bilo pa več pazljivosti za preprečevanje morebitne okužbe z boleznijo. Imam stranko, ki ni želela osebnega stika pri podaljšanju AZ, ker je sumila, da je bila v stiku z okuženo osebo. Na koncu se je izkazalo, da so vsi zdravi. Bili smo bolj zaskrbljeni, kako bomo živeli, ko so nam razpolovili življenjski prostor, ko so zaprli državno mejo in preprečili prosti prehod med Goricama.

Kako je bilo delati do doma? Kaj si še počel doma?

Pred desetimi leti je imela GRAWE zavarovalnica v Novi Gorici malo pisarnico, ki je bila precej zasedena. Ker sem živel v Novi Gorici, sem si takrat prenesel delo domov. Tako so bili že moji prvi koraki v GRAWE zavarovalnici precej povezani z delom od doma. Velikokrat je bil ta način dela precej zanimiv s šoloobveznimi otroci… J Po dveh letih prenašanja dokumentov in računalnika sem se odločil, da si najamem lastno pisarno, ki jo imam še danes in iz katere sem delal tudi v času karantene. Seveda brez obiska strank.

Na katero karto igraš, da termin uspe?

Ko veš, da s celotno ponudbo izredno kvalitetnih produktov, ki jih ima GRAWE zavarovalnica, lahko stranki zadovoljiš skoraj vse potrebe po zavarovanju, je le še vprašanje: »Kaj je tiso pravo, dobro, kar resnično stranka potrebuje, kaj bo osebno pridobila in kaj bo pridobila z GRAWE zavarovalnico.«

Kje se s stranko dobiš?

Stranki predlagam vedno našo pisarno, ki je nova, lepa in vse je pri roki. Še raje pa se srečam v moji pisarni, če me stranka že pozna. Tudi tu imam vse pri roki, vzamem si lahko več časa za pogovor o zavarovanjih, delovno okolje je mirnejše in kar je še pomembneje, vedno je prosta. Oziram se na potrebe in želja stranke, velikokrat grem tudi na teren.

Kaj je ključ tvojega uspeha?

Človeka - stranko je treba znati spoštljivo poslušati, stranki dajem občutek, da je pomembna in cenjena, stranki sem pripravljen pomagati. Stranki vedno ponudim, kar resnično potrebuje na ustrežljiv, samozavesten in strokoven način, ko je potrebno tudi s podporo strokovnih sodelavcev GRAWE zavarovalnice.

Kaj te motivira?

Motivira me delo z ljudmi, pester delovnik, vsakodnevni novi izzivi, prosto izbiranje delovnega časa, zadovoljna in srečna stranka ter veselje bližnjih.

Kaj priporočaš sodelavcem?

Ko drugi obupajo, pojdi naprej. Za tem pride uspeh.

Na kaj si ponosen?

Na uspeh v službi, doma in življenju. Da delujem v velikem GRAWE koncernu in se počutim prijetno, kot član male družinice.

03. november 2020 ― Čas branja: 5 min.
Poskrbeti za starost, oplemenititi svoje premoženje ali zgolj poskrbeti zase?
Preberi več
INSTAGRAM
zavarovanje vozil, zavarovalni zastopnik