Amela Tabaković, zavarovalna zastopnica
Amela Tabaković je zastopnica GRAWE zavarovalnice iz zahodne regije, iz enote Obala Koper področnega vodje Zorana Milenkovskega.
Kateri trije pridevniki vas najbolje opisujejo in zakaj?
Srčna – vedno poskušam razumeti in pomagati ljudem okoli sebe. Področje zavarovalništva ni vedno razumljivo, zato se mi zdi pomembno, da si za ljudi vzamem čas in jim pokažem, da sem ob njih, ko me potrebujejo.
Vztrajna – rada delam. Motivira me želja po novem znanju in doseganju zastavljenih ciljev. Ni vedno preprosto, je pa dober občutek, ko veš, da delaš na tem, da rasteš in se izboljšuješ v vseh življenjskih vidikih.
Ambiciozna - vedno znova si postavljam cilje in si prizadevam doseči visoke rezultate pri svojemu delu.
Kako se je odvijala vaša osebna, poslovna pot?
V GRAWE zavarovalnico sem prišla po končani porodniški in je moja prva redna zaposlitev. Pred tem sem študirala na fakulteti za upravo. V GRAWE zavarovalnici sem bila prvo leto redno zaposlena. Po opravljeni licenci za opravljanje dela zavarovalniškega zastopanja pa sem se zaposlila kot samostojna podjetnica.
So kakšne izkušnje, ljudje, ki so se vas posebej dotaknili? Kaj/kdo in zakaj?
V času mojega dela pri GRAWE zavarovalnici je bilo kar nekaj oseb, ki bi jih zelo težko pozabila. Tako nekatere stranke kot določeni sodelavci so v meni pustili poseben pečat.
Koliko let ste že pri GRAWE zavarovalnici?
Pet let.
Katera zavarovanja prodajate?
Prodajam vsa zavarovanja, ki jih ponuja naša zavarovalnica: avtomobilska zavarovanja, premoženjska zavarovanja, življenjska zavarovanja, zavarovanja za podjetnike ter zavarovanje odgovornosti.
Kako pridete do strank?
Na začetku je bilo težko. V svetu zavarovalništva vlada huda konkurenca in težko je pridobiti stranke. V pomoč so mi bila družbena omrežja, priporočila strank, razni dogodki in sejmi, kjer smo predstavljali naše delo. S časom je postalo malo lažje, saj sem si pridobila zaupanje strank, ki so o mojem delu povedali doma, svojim prijateljem in znancem. Zdaj me stranke že same pokličejo.
Koliko strank imate?
Številka se vrti okoli 250.
Kaj je ključ vašega uspeha?
Moje vodilo pri delu je osredotočenost na odlično storitev in zadovoljstvo strank. Prisluhnem njihovim željam in težavam ter se trudim, da jim zagotovim najboljšo izkušnjo, kar je ključno za dolgoročni uspeh v tem poslu.
Kaj vas motivira, kaj vas navdihuje?
Stranke menijo, da s svojim pozitivnim odnosom do sveta širim pozitivno energijo in ustvarjam prijetno okolje. To me vedno znova motivira in osreči. Všeč mi je tudi urnik, katerega si lahko sama prilagajam in razporejam svoj čas.
Na kaj ste ponosni?
Ponosna sem, da sem v kratkem času dosegla veliko. Ker vem, koliko truda in odrekanja je bilo v ta uspeh vloženo. Na svoji službeni poti sem začela kot mentoriranka, ne dolgo za tem sem že mentorirala druge. Tudi laskavega naziva panter meseca, kakor poimenujemo najboljšega zastopnika v obdobju enega meseca, sem bila zelo vesela. Vesela sem, da uspešno kombiniram vlogo mame svojima dvema deklicama in vlogo zastopnice. Svojim strankam sem vedno pripravljena pomagati in svetovati
Kaj bi priporočali, svetovali sodelavcem?
Bodite to, kar ste, in vztrajajte, saj noben uspeh ne pride čez noč.